13 april 2012

Haiku


I sekretären,
tung som av seklers ekar,
mognar haikuer.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Re Hammarskjöldserien.
Mycket bra med ganska få sakfel.
Jag har i åtta år letat effter orsaken till att H flög till Ndola. Jag vet det nu. Min nya arbetshypotes, stödd av Dig. H avsåg vid SC mötet på måndagen avsäga sig sitt jobb. Men UK lade - oväntat - svåra hinder i vägen. H måste få UK att hålla käft vid mötet. Och det lyckades han med (TOM när han var död) och det var skälet till Ndola. Jag behöver kontakt med vetiga människor. Ring mig 08 33 66 09 så kan vi göra något spännande. BÖRJE STEENBERG
Jag har i sex år haft UN rang av Under sekr general.

Anonym sa...

Hej Johan, jag vill bara tacka för den folkbildande insats som är den här bloggen! Så många intressanta ämnesval, och så välskrivet. Keep it up. /A

Johan Selander sa...

Stort tack för alla vänliga kommentarer. Hoppas kunna skriva igen. För närvarande dock ej. Johan